1.პროექტის სახელი: განტოლება
2.პროექტის მოკლე აღწერა 1-2 წინადადებით: პროექტის მონაწილეები იკვლევენ განტოლების ტერმინის წარმოშობის ისტორიას, მოიძიებენ მასალებს განტოლებაზე სხვადასხვა ლიტერატურაში.
3.პროექტის სრული აღწერა: მოსწავლეები მოიძიებენ მასალებს და შეისწავლიან განტოლებას, რომელიც გამოიენება სხვადასხვა ამოცანების ამოხსნისას. გაარკვევენ როდის და სად შეიქმნა ეს ტერმინი. შედარებას მოახდენენ ტოლობის ტერმინთან. მოძიებულ ინფორმაციას მასწავლებლის დახმარებით განათავსებენ ინტერნეტში.
4.მონაწილეთა ასაკი/კლასები:12-13წ. მე–9 კლასი
5.ვადები/ხანგრძლივობა:2010 წელს 1 თვის განმავლობაში, მასწავლებლის მიერ ინდივიდუალურად შექმნილი გეგმის შესაბამისად.
7.მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიქმნას: ბლოგი, გაიმართება ჩანაააწერების პრეზენტაცია.
8. პროექტისთვის საჭირო ძირითდი რესურსები: მათემატიკის წინა კლასების სახელმძღვანელოები, პროექტორი, კომპიუტერი, ინტერნეტი, ენციკლოპედიები, საბუნებისმეტყველო საგნების სახელმძღვანელოები რომლებიდანაც შეუძლიათ აირჩიონ კონკრეტული ამოცანა ან ამოცანები.
9. პროექტის მსვლელობა: პროექტისთვის მესაჭიროება ოთხი ჯგუფი:
პირველი ჯგუფს მივცემ დავალებას მოიძიონ როგორც სახელმძღვანელოების ასავე ინტერნეტის საშუალებით განტოლების შესახებ ინფორმაცია;
მეორე ჯგუფს მივცემ დავალებას მოიძიონ ინფორმაცია როგორც სახელმძღვანელოების ასევე ინტერნეტის საშუალებით ტოლობის ტერმინის შესახებ;
მესამე ჯგუფს მივცემ დავალებას მოძიებული ინფორმაცია დააკავშირონ ერთმანეთთან, ტოლობის და განტოლების ტერმინები, მისი შემქმნელების ვინაობები, მოხმარების შედედგები და სხვა;
მეოთხე ჯგუფს მივცემ დავალებას შეაჯერონ და დაალაგონ, პრეზენტაცია გაუკეთონ მიღებულ მასალას და აჩვენონ კლასს, ბოლოს კი მასწავლებლის დახმარებით შექმნან ბლოგი და გამოაქვეყნონ მათი ნაშრომი.
10. საგნებთან / საგნობრივ ჯგუფთან/ ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: მოსწავლეები აწესრიგებენ, აგროვებენ, ამუშავებენ, იკვლევენ და აირჩევენ წარმოდგენილ ხელსაყრელ ფორმას, ახდენენ წარმოდგენის ურთიერთგაზიარებას. იყენებენ განტოლებებს ან განტოლებათა სისტემებს ტექსტური ამოცანის პრობლემის გადასაჭრელად.
11. პროექტის ხელმძღვამნელი(მასწავლებელი): ელენე კაკაურიძე(მათემატიკის მასწავლებელი)
12. ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა: elenekakauridze@gmail.com
13. პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი: elenearchi.blogspot.com
10. საგნებთან / საგნობრივ ჯგუფთან/ ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: მოსწავლეები აწესრიგებენ, აგროვებენ, ამუშავებენ, იკვლევენ და აირჩევენ წარმოდგენილ ხელსაყრელ ფორმას, ახდენენ წარმოდგენის ურთიერთგაზიარებას. იყენებენ განტოლებებს ან განტოლებათა სისტემებს ტექსტური ამოცანის პრობლემის გადასაჭრელად.
11. პროექტის ხელმძღვამნელი(მასწავლებელი): ელენე კაკაურიძე(მათემატიკის მასწავლებელი)
12. ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა: elenekakauridze@gmail.com
13. პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი: elenearchi.blogspot.com
Комментариев нет:
Отправить комментарий